so many wars.

En trevlig kväll i Norrköping med trevligt sällskap, så avslutades min torsdag kan man säga. Kan fortfarande inte säåga att jag är ett fan av festivaler och konserter och sånt där, men det dög när Måns var snygg och man kunde sjunga med i lite låtar. Det bästa var ändå popcornen & colan jag och Miche köpte, dyrt som fan, gott som fan!

Imorgon ska jag göra något jag inte vill. Jag ska säga hej då till Elin. Fine, hon flyttar till Uppsala, det är fortfarande i Sverige, men hey! Hon flyttar. Från mig. Det blir tomt. Fine jag kan ringa!? Men jag kan inte träffa henne när jag vill, jag kan inte krama henne när jag vill, jag kan inte... BLÄ! Hatar det här.

Nu ska jag försöka sova, lyssna på musik innan känner jag.
ADJÖ!



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0