hej jag har inget liv.

ALLMÄNT
1. Vad heter du? Ida Jenny Plantin
2. Vilket stjärntecken är du? Skytte
3. Vilken årgång är du? 1990
4. Vart bor du? Katrineholm
5. Bott utomlands? Nepp!
6. Flyttat antal gånger? Ingen aning, räknar inte.
7. Vart skulle du vilja bo? Sverige duger väl, annars Grekland, LA, Thailand. 
8. Vilken skolklass? Gick HVFr3a innan studenten
9. Vad vill du bli när du blir äldre? Är redan vad jag vill bli, får se hur jag utvecklas.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 173 cm
2. Hur mycket väger du? Genomsnitt 63:)
3. Hårfärg och frisyr? Isblond& medellångt:)
4. Ögonfärg? Ljusblå
5. Mest nöjd med? Håret, ögonen, käkben, axlar, äh va fan jag är nöjd?
6. Minst nöjd med? Äsch, det pendlar från dag till dag.
7. Skostorlek? 38/39
8. Glasögon? Jag har ja, används ibland.
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen.

FAVORITER
1. Filmer? Så jävla många, men jag är ett troget Beck-fan.
2. Låtar? Just nu.. allt med K'naan och  Ne-yo - Mad och Make it work... typ.
3. Årstider? Alla har sin charm ska jag erkänna.
4. Mat/dryck? Spagetti & Köttfärssås :) haha, och grillat, och allt sånt där vanligt.
5. Djur? Hund tror jag väl..
6. Färg? Grå, Svart... Marinblått.. rosa.. alltså alla är fina?!
7. Parfym? Nina Ricci - de där röda äpplet (inte DKNY!!), Paris Hilton - Can Can...
8. Tv-program? The Mentalist, Lie to me, SYTYCD, How I met your mother, 2 and½ men.
9. Ämne i skolan? Frisörteknik, Drama.
10. Sysselsättning? Leva livet.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Kavaj
2. Vad använder du just nu för skor? Låga eller höga vita converse.
3. Favoritfärg på kläder? Men sluta! Alla är fina, beror på humör!
4. Favoritmaterial på kläder? Huh? Nåt skönt.. stickat är mys.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag vill alltid ha allt.
6. Favoritaffärer? Finns så många, och allt beror på vad jag vill ha!
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Har ingen aning.. x)
8. Favoritmärke? Finns många bra, många dåliga..
9. Vad har du för byxstorlek? Varierar mellan affärer, hmm.. 29 kanske!?
10. Vad har du för tröjstorlek? Beror på om ja vill att de ska va stora eller små? :P S-XL!

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Alf (höhö Affe)
2. Vad har du i din handväska? Plånbok, nycklar, lipsyl, mobil, kalender.
3. Vad är du beroende av? Godis, chips, popcorn, ostbågar, dipp, grönsaker...^^
4. Vilket land kommer du från? La Suede!
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets hudsalva.
6. Vad tror du på? Fakta
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Skit i de du så lever du längre
8. Vad köpte du senast? Ett rosa nagellack:)
9. Har du nåt husdjur? Noope
10. Vad bor du i? Hus? med tak.. och golv.. och väggar här & där?

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0