bournemouth in pictures.


Vi hälsade på My i Bournemouth där hon jobbat på baren "Walkabaout" i ett år.

Här ser vi en gata i Bournemouth ja.

Här har vi en del av stranden ja, tagen precis utanför vårat hotell.

Här är jag som ni ser.

Samma här ja, börjar få skoskav här. Plåsterletande!

Malin blev lite stiff i axlarna.

Sedan regnade det, bara för att påminna oss om att det var England vi va i.

Men hon va glad ändå.

Men inte jag? ...

Men "jag skoja bara"

Lite shopping här va.

Nu orkar jag inte lägga ut fler bilder utan kan väl säga att det va väldigt bra..,: Väldigt bra!
Återkommer jao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag skoja bara" ha ha ha det har vi hört några gånger puss mamma

2009-08-04 @ 10:07:49

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0