gräset är alltid grönare på (daniella) andra sidan.

Idag färgade jag min kusins hår grönt.
Det är en ganska rolig historia faktiskt.
Rågblont plus ljus kopparbrun blir tydligen grönt.
Gräsgrönt. HAHAHAHAHA!
Dock blev det inte så grönt efter ursköljningen.
Sen behövdes det bara två olka toningar och ett färgmousse. (ehm bara?)

HAHAHA jag fnissar faktiskt en aning.
Det är bara så komiskt.
Löste det temporärt i alla fall.
Hade inte tid att göra mer för att Ulla Maj (only for you miche) skulle lägga håret ni vet^^
Nu till jul vill man ju vara extra fiiin liksom^^
Men på tisdag kommer mitt sjögräs tillbaka så ska vi färga in det ordentligt.

Imorgon har jag jordens jobbigaste arbetsdag.
Jag är så duktig på att avsätta tid för lunch. Not!
Så imorgon kommer jag må så jävla illa.
Kanske dör.
Hoppas ni alla har kvitton på julklapparna.
Så ni får pengarna tillbaka.

Nu ska jag byta om.
Volleyboll träning 20.30-22.

I Väster, jordens sämsta hall.
Dock är jag hellre där än ute som andra idrottsklubbar.
Hoppar bock och har sig i 2 dm snö, nej fy fabian!
Stackars arma barn.
Nej nu ska här spelas boll!

ADJÖ!


Kommentarer
Postat av: sjögräset

inte kul, nu har jag ont i huvet av din uppsättning oxå. smart att skylla på den svenska hårfärgen. hämnden är ljuv! XD

2009-12-31 @ 22:16:47

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0