i'm always by your side.

Jag är så glad för jag har ledigt fram till måndag.
Jag är så jävla trött och har apont i min rygg.
Ska bli så jävla skönt att koppla bort allt några dagar.

Imorgon ska jag köra till Stockholm.
Lugn, jag har GPS.
Dock kanske man inte ska lita på den.
Nåväl, det kan ju bli kul.
Kanske får fira jul i Oslo eller liknande.
Vi får väl se vart vi hamnar.

Nej nu ska jag kila ner och joina familjen igen.

Uppesittarkväll med den där bingon ni vet.. suckish!
Jag vinner ingenting ändå.
När jag väl va nära var jag nära att vinna en miljonlott värd 50 kronor.
Jippie, HURRA! Jag känner doften av rikedom!!
Ehm.. ja.

Ha en APbra jul!

Kommentarer
Postat av: Miche

Kom du fram eller? :P Eller blev det en vit jul i Oslo??

2009-12-25 @ 02:44:10
URL: http://michellemard.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0