kaninens sista skutt.

Jag körde på en annorlunda grej inatt/morgon, ja whatever.
Jag käkade frukost vid fyra innan jag gick och la mig.
På så sätt sparade jag massvis med tid på morgonen?
Plus att gårdagens smink coh frisyr satt på sin plats.
Det kallas jag bra planering!

Malin och jag gör en "lena" ikväll.
Malin står och försöker plocka bort köttet från kyckligen.
Hon ser ledsen ut och säger plötsligt:
"- Stackars kanin.. :("
Ja ni kan ju förstå att jag bröt ihop.

Nåväl, nu ska vi äta och glo på tv hela kvällen lång.
Hoppas att jag somnar tidigt, för jag .. jag ska jobba imorrn!


ADIOS!
p.s tack för att medverkande på festen, det va fierce! ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

hhahahahaaa kanin XD

2009-12-12 @ 19:27:57
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0