nää, gå å bada.

Jävla svinisarm.
Kan inte lyfta helvetet.
Har sovit piss på grund av den.
Så är hemma idag.
Fast det löste sig med kunderna.
De förstod som tur va!
Kan liksom inte permanenta med den här armen.
Omöjligt.

Malin är också hemma, hon e "svag".
HAHA, nä men gulligt.
Hon  har också ont och är mosig.
Jag har mest ont, och är trött.
Och det sticker och strålar i fingrar.
Bortdomningar.
OOooobehagligt.

Vi ska försöka oss på att rensa vår garderob. För mycket kläder, hur nu det kan vara så? Nästan en omöjlighet, men så är det. Lägga sommarkläderna i nån låda så det blir lite mer plats för påfyllning efter Stockholmsresan i december. SKa spara pengar som en jävla idiot så jag kan shoppa sönder mig. Nåväl.

Tjingelingishplingish!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ni inte ska ha kvar alls kan ni lägga i en hög till Daniella puss

2009-12-07 @ 14:44:49
Postat av: Malllaballa

Vad har jag sagt om att nämna mig i din blogg? ;) inte på ett puppigt sätt. Är sthlmsresan i december?! ;) trodde att den var i januari jag :P

2009-12-09 @ 12:34:15
Postat av: ida

hm.. nej.. de måste va i december för till januari klarar jag mig bara inte!!!

2009-12-10 @ 22:57:57
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0