nu kommer det tomtar.

Idag var det en tungjobbad dag.
Allt gick bra men jag känner mig som hon i reklamen.
Ni vet "Ziiiiinooooovaaaaaa"...
Ja, som hon känner sig innan hon tagit denna fantastiska medUcin.
Dock är jag för snål för att punga ut 100 spänn för mirakeltabletterna.
Plus att de ska tas 3 gånger om dan, det har jag inte tid med!
När man väl käkat upp de 50 tabletterna har man ändå hunnit bli frisk.
På naturlig väg alltså, jävla skittabletter. Ni ruinerar folket.
Men mig lurar ni inte.. mohahahahahost host host.. *ATJOOO*

Kvällen ska väl förmodligen därför spenderas i sängen.
Om mitt öra kan sluta klicka skulle jag kunna äta och dricka normalt.
Det verkar tydligen fortfarande bara vara jag som upplever klickljudet vid förkylning.
Nåväl, jag har alltid tyckt att jag varit lite annorlunda.

Adjö.






Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0