strike.

Årets första julmat är förtären.
Den smakade oerhört gott.
Dock vet jag inte om det berodde på att jag inte ätit frukost när vi började äta vid 16.
Jag väljer det första alternativet.


Nu ska jag försöka plocka undan här samtidigt som jag slötittar på Robinson.
Som belöning för besväret (jag då menar jag självklart städningen) så blir det nog popcorn.
Isvatten ska jag också stjälpa i mig i mängder.
Åh, jag är back on track!

DAGENS STORA TIPS:
The Baseballs strömmar ur mina högtalare och jag gillart skarpt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för uppd. var på väg att skriva en arg kommentar typ: UPPDATERA JAG ORKAR INTE LÄSA SAMMA SKIT IGEN. men det behövde jag ju inte. du förstår idag har jag inte orkar plugga, därför är jag facebookhora och allmän blogghora! my bitch<3

2009-12-19 @ 21:10:19
Postat av: Miche

Nej, det gör jag inte..helt allvarlig mening. Men du kan väl flytta med mej? Vi hittar ju ändå inga gudar i den här stan..

2009-12-19 @ 22:42:11
URL: http://michellemard.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0