tik tok.

Har precis målat fransk manikyr på naglarna.
Ja kors i taket så har jag faktiskt så långa nu.
Förutom 2 naglar som KVK:s a-lag får ha ansvar för!
Har en tendens att riva av naglar vid nervositet.
Så nästa match ska jag ha vantar.
Just in case liksom!
Tänker inte riskera något.

Ska ta och plocka undan lite lätt på mitt rum och sen byta om.
Sen kila ner och hjälpa mamma med det sista innan folket kommer.
Med folket menar jag en del av min kära släkt.
Jag fyllde ju 19 igår och Stefan fyller 45 idag.
Så vi har 64 årskalas idag.
Vore ju så jävla mycket coolare om jag fyllt 20.
Fan asså.

Tanken slog mig igår.

Tänk om folk tror jag fyllde 20 igår.
Att det var därför drygt 100 pers gratta mig?
Då vill jag bara klarlägga det för alla.
JAG ÄR BARA NITTON SÅ HURRA INTE FÖR MYCKET VA!

Nej, nu ska jag ordnaa liiite ^^

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0