aaaaaaaaj.

Jag har sjukligt ont i ryggen. Jag känner mig som den där vandrande pinnen som Christoffer drömde om att jag förvandlades till inatt. Skojar inte. Kan knappt varken kuta eller svanka ryggen. Aj. Det gör så förbannat jävla k*kont. Ska ta några jävla tabletter nu i typ 5 dagar, får se om det hjälper. Det började ju göra ont igen strax innan tävlingen, och på tävlingen blev det värre, och nu träningarna efter tävlingen är det sjukligjävla pain, totalt onödigt. Bajs.

Det är ju så perfekt att min dröm alltid varit att bli frisör. Kul. Kunde jag inte drömma om att bli optiker eller nåt istället... nåväl!


 


Kommentarer
Postat av: josefin

stackars:(

2009-02-13 @ 14:48:51
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Sara

kan du inte kuta? :O varför skulle du springa när du har ont i ryggen egentligen?! :P



förlåt, jag försökte lätta upp stämningen men jag märkte nu hur elak jag låter. men krya på dig! :)

2009-02-13 @ 20:54:21
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0