allah är inte gud, han är guden.

Läste precis på Amandas blogg att vi har religionsprov på torsdag.  tar man reda på saker i dagens samhälle. Gå på lektionerna är så passé. Vilken tur att jag kommit en bra bit påväg när det gäller pluggandet till det provet, jag hade det liksom på känn att jag undvikit lektionerna om Islam lite väl länge. Min fingertoppskänsla hade alltså rätt. Jag planerar att skriva mitt första VG på ett religionsprov på gymnasiet på torsdag. Jag ska göra Marianne häpen! Men jag har en känsla i vänstra lillatån att hon kommer ha cp-frågor som man endast kan om man stuttit som Linn "jag skriver ner allt" Cleasson på lektionerna, och då är jag körd!^^

/ plattan


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0