anima libera.

Morgondagen börjar med ett prov och jag inser nu att jag inte har alla papper hemma. Detta resulterar i att jag endast pluggar på en halv A4-sida och det är ju inget att hurra för. Attans, jag som har haft så bra på de tidigare proven, men vad gör man. Man ler och ser kramgo ut, som Matilda brukar säga.

Dagen kommer fortskrida med en härlig bildlektion med Bettan. Jag hoppas Sara medverkar, vi jobbar så bra ihop, med våra indivduella salongsskapelser. Vi vill inte jobba i grupp men vi jobbar sida vid sida, det är det bästa.

Hanna och jag har en liten plan för morgondagen. Schwarzkopf kommer återigen och invarderar vår skola och eftersom vi redan lyssnat på dem ungefär 311 gånger så åker vi hem. Smitning kallas det. Vi missar ingenting och det resulterar i att vi kommer hem 13 istället för 18, det är en skaplig skillnad, en lockande skillnad. Vet inte riktigt vad jag ska spendera min onsdagseftermiddag med... men det kom jag precis på. Jag har prov på torsdag också, på löneuträkningar och massa sånt shit, usch då.

PUSS & GODNATT

Kommentarer
Postat av: isadora

typiskt matilda! :) & det gillar vi med henne.

2009-02-25 @ 14:49:14

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0