fan ta detta.

Mitt i-landsproblem har blivit värre, nästan u-land.
Min vänstra halsmandel har svullnat upp.
Hela halsen och gomen svider.
Är snorig och ögonen rinner.
Mina öron klickar.
Jag håller på att bli sjuk!
Jag har verkligen inte tid eller lust för det.
Jag har fan lilla gesällen på lördag.
 Vem orkar stå från 9-18 under sån press och stress när man är sjuk?
Fan ta detta.
Jag har ju klarat mig skapligt länge från sjuka.
Men det var väl som jag sa till uppkörningstanten...
Det här med snö, tö och vårkylan gör en förkyld.
Fan ta detta!
MAH!


bajs rent ut sagt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också pissont i halsen, gommen på ett konstigt sätt...

2009-02-25 @ 20:29:34
Postat av: Zabelina

Ah precis! Åh vad roligt. Jag skulle ju bli konstnär när jag var liten så faller jag pladask inom frisör kan jag ju alltid bli konstnär! Hoppas halsen blir bättre hörru!

och du, grattis till körkortet!

2009-02-25 @ 20:39:04
URL: http://zabinaa.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0