hit me.

Jag har ett stort i-lands problem.
Det känns som jag fått kallsup.
Ni vet, känslan i gomen typ.
Det svider som attans.
Nåväl.

Hämtade precis Malin vid solariet.
Jag solade också förut.
Säkrade min arma kropp och körde på 10 min.
Om jag blir skär nu är det ju skandal.

Ska ta och duscha nu, och sedan pyssla om mig själv lite.
Smörja in mig, lacka naglar, välja kläder, dricka isvatten, lyssna på musik.
Allt som kan få mig att glömma bort det hemska provet jag har i morgon.

Pratade precis med farmor förresten.
Jag ska få mig en bilpeng sa hon.
Jag kopplar direkt detta till ett bra bidrag till framtida p-böter.
Snar framtid, jag känner det på mig^^

Jag saknar faktiskt min pojkvän om jag får uttala mig om det. Vi har inte setts sen i lördagsförmiddag och det, det kallar jag skandal.

puss!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0