martini, dry.

Religionsprovet idag gick k*kdåligt.
Ett idiotiskt och onödigt prov.
Som alla andra.
Provet bestod av allt jag inte kunde.
Allt jag kunde var tydligen onödigt.
Ändå hade jag läst boken.
Plus skrivit om allt och pluggat på det.
Men jag menar varför ska det gå bra?
Fick tillbaka kristendomen-tentan också.
Piss det med.
Så då kände jag att jag kunde skjuta mig själv.
Så jag rev sönder min tenta i ungefär 104 bitar.
Tog väldigt liten plats i väskan.
Mer praktiskt än det var tänkt.

För att kompensera denna dag och försöka rädda den körde Hanna & jag driven på donken. Sen åkte vi hem till henne och kollade huset och käkade. Det var fint och gott. Ja, alltså, huset var fint, och maten var god, inget annat.? Huset är ett perfekt ställe att ta sig en martini på, dry! haha! Kom just på att jag åt upp Andreas favoritgodis i Hannas rum, ganska omedvetet... men vad skulle jag göra? Det är min favorit också? Jag menar först till kvarn..

Pussaaah!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0