onsdagsbravader.

Gjorde Greklansprovet idag.
Kändes rejält bra.
Svarade på allt men räknar med diverse fel.
Provet på Egypten kände jag sådär efter.
Jag fick reda på resultatet idag.
34/39 skrapade jag ihop.
Inte illa med tanke på hur mycket jag pluggat.
Men som sagt.
Jag ska helt enkelt inte plugga.
Då får jag bara G.

Hade kund idag.
En gullig gubbe som hade jättemycket att berätta.
Synd bara att jag förmodligen gått och blivit döv.
Jag svarade "Precis" på i princip allt han sa.
Jag sa "Va?" ungefär 167 gånger.
Det värsta var att han verkligen var trevlig och rolig.
Men nu fick jag ju inte uppleva detta.
Ibland har man otur.

Mojsan kom på besök idag.
Mitt andra jag.
Hanna hatar Mojsan.
Jag förstår henne.


Christoffer kommer hit om en timme.
Då ska jag få min 1 månads-present.
Snacka om att jag varit nyfiken.
Har fått ledtråd och hela köret.
Jag hoppas fortfarande på Danny-skivan?!^^

pusspuss.


bilden tillägnar vi Philip som faktiskt fyller 20 idag! gratulationer <3




 


Kommentarer
Postat av: josefin

du måst eberätta sen vad du fick:)

2009-02-04 @ 19:54:21
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0