so to speak.

Har precis käkat thai tillsammans med my sweet little sister, en riktig girl next door, bokstavligt talat, so to speak. Nu ska hon iväg och jobba på revyn innan hon kommer hem igen. Jag ska vänta på henne, med stort engagemang. Har köpt favoritgodiset, chips och choklad för att klara av denna väntan. Hrm, jag må verka dum i huvet.. och jag kan inte annat än att hålla med.

Nåväl, var tror ni jag ska syssla med då? Jovars, jag tänkte börja skissa upp min studentklänning, har jag också fallit i fällan för studentklänningarna tro? Who knows. Jag ska i alla fall försöka rita upp något som jag hoppas sömmerskan ska förstå, och skapa min dröm, i ljusrosa. Matchar programpärlan på studentmössan, ack så vackert. Jag ska inte ha vit klänning, ledsen vänner och bekanta. Jag passar inte i vitt, det förstör lite av min image!

Jag tänkte också pyssla lite ikväll, om min rygg tillåter mig att sitta i den Quasimodo-liknande position som är obligatorisk för pyssel? Den som lever får se. Planerar också att ha musik på högsta volym och sjunga med i klämmiga refränger och käcka verser, gärna med ett glas isvatten nära till hands.


Kommer nog blogga mer ikväll.
Till exempel när godiset är slut, skissen är färdig och min rygg brytit ihop?
 tjing! ^^ / i
 

wer lajk cräjsi pipol.

Kommentarer
Postat av: josefin

malin ser ju i alla fall normal ut på den här bilden....:P

2009-02-13 @ 23:40:45
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0