so what.

Otrivin Menthol = Tänk dig att du börjar tugga på ett stimorol och precis när all smak rinner ur stoppar du upp tuggummiet i näsan. Den känslan gånger 3 är Otrivin Menthol. Aj! Mina ögon rann, näsan sved och jag trodde jag skulle smälta bort.

Jag har nu insett att jag aldrig kommer känna mig frisk så länge mitt rum ser ut som det gör just nu. Jag måste städa, jag kan inte koppla av. Jag mår dåligt bara jag ser den obäddade sängen, ni vet när lakanet liksom ligger mer på tvären än på längden. Jag är ledsen, men I can't stand it. Måste försöka ta tag i det här, jag kommer förmodligen känna mig a lot friskare sedan.

Vet ni förresten vad denna sjuka har gjort mig? JO! Jag har inte kunnat njuta av ett glas isvatten sen det började. Det gör bara ont i halsen och är för kallt. Ack! Det här är verkligen orättvist!

Nej, nu var det städning som gällde.
p.s
hämtade precis min körkort och jag kan väl säga att jag liksom flyter ihop med bakrgrunden. Jag fattar inte varför de inte kan lägga på lite kontrast och skuggning, nu ser man ut som en albino, men okej! Jag är nöjd ändå, körkort som körkort^^

Kommentarer
Postat av: e

neeej, haha körkortet, ser du flint ut?

2009-02-27 @ 15:30:23
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0