someday we will meet.

Hemkommen och nyduschad efter träningen.
Idag var det en rolig och lärorik träning.
En liten men ack så effektiv skara samlades.
Efter mycket om och men ställde jag min 1½-skruv.
Flera gånger till och med.
Till slut släpper det.



Det roligaste med dagens träning var ändå Tina som hoppas högst men har noll koll på vart hon är, vart hon ska eller hur hon kommer dit? Hon är skön hon!

Det blev återigen tisdagsmys då tränare Lotta var så stolt över gymnasterna så hon köpte godis. (Jag menar vi fattiga studerande har väl inga pengar?) Det blev mys, snack och skratt i gropen med Zoo och mjölkchoklad. Perfekt slut på träningen.

Nu är jag hemma och trött, skulle kunna sova nu men jag ska ringa Christoffer så han får hålla mig vaken till 12 inatt för då ska vi hämta Malin. Får se om jag orkar, ska ju upp 07.30 imorgon... Pust!


pussel & knåp / plattan

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0