take it and go.

Träningen blev konstigt nog ganska effektiv. Jag körde nog lika många flickisar denna träning, dom under hela terminen. Jag tror till och med att de blev bra också. Kors i taket. Tråkigt nog sätter detta sina spår, i ryggen. Just nu har jag ruskigt ont och hur jag än vänder och vrider på mig, sitter eller står, så går smärtan inte över. Ska nu ta en varm dusch, sen ringa Christoffer.

Det blir by the way inget partajande för min del imorgon. Philip fyller ju 20 men jag är så fruktansvärt opepp så jag har aldrig sett på maken. Sen skulle jag heller inte dricka med tanke på körlektionen på torsdag och hur kul är det att vara den enda som inte dricker. Alla vet väl hur kul det är. Nåväl.

Imorgon har jag prov och här sitter jag.
Kanske dags att börja pränta in allt som har med kapitäl att göra.
Tympanonfält, den löpande hunden, joniskt hit och korintiskt hit.
Grekland. Så jävla nödvändigt att veta menar jag.
Osportsligt.

Nej, här signar vi ut, slut.
Puss.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0