run out of words.

Dagen spenderades i Norrköping där jag tränade uppbyggnadsfön på Malin, färgade och rullade permanent på mamma. Det gick generellt ganska bra och det bästa av allt är att alla strukturteckningar och ritningar är klara. Bara permanent- och färgdiagnoserna som är kvar men eftersom själva behandlingarna inte ska göras på lilla gesällen har jag fram till maj på mig. Känns skapligt skönt.

Hemma i Coolaholm igen så fick jag mig ett kärt återseende. Jag och min kära vän Elin tog oss en fika på Sultans. Var behövligt.. alltså snacket och myset... pajen, chokladen och kakan skulle jag egentligen överlevt utan men jag menar? Fick lite thaipresenter som bara jag uppskattar kom vi fram till, jag som vet hur det är^^ Love!

Har spenderat kvällen med strukturteckningar, inköpslista och loggbok. Ska fortsätta med städning och plugg. Har 2 prov i veckan vilket är ovanligt för en frisör som jag, men jag menar har man haft hela sportlovet på sig och inte tagit tag i det förrän nu så kan man ju ta 2 skott i huvet, my mistake liksom.

PUSS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0