vinnaren är.

Har verkligen försökt att plugga men det är inte så jävla enkelt när man ska göra löneturäkningar och inte fattar varför man skrev en viss sak på den raden och en annan siffra på nästa, och en viss procent där och en annan där. Sjukt irriterande så jag kör lite av en tradition som verkar gå bra, jag skiter i att plugga. Det går alltid bra då, man kan ju alltid hoppas att detta prov passerar lika bra! Skåda bilden, jag försökte verkligen. Jag hade tagit hem typ 10 tomma löneuträkningspapper, men inte hade jag nån uppgift så jag kunde skriva i, jag är inte så bra så jag kan komma på själv sörrni.


I denna protest tänkte jag visa min söta lilla salong i miniatyr, jag förstår att ni är så nyfikna!?^^



så sött!


dagens frisyr kan man ju köra också,
ciao!
/ plantin!


Kommentarer
Postat av: Zabelina

Wiho! ah det var det! TACK. Förut fick jag färga och klippa henne hur jag ville men nu ska hon tydligen spara ut och få sin egen hårfärg! En kommande ful utväxt kan jag inte acceptera dock.

Har du gjort salongen i skolan? Jag vill med pyssla och göra en sådan! Skitsnygg blev den iaf!

2009-02-25 @ 16:28:11
URL: http://zabinaa.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0