beautiful.

Hemma från den kungliga huvudstaden med en lättare plånbok. Det blev en fierce kjol från topshop, en tokfin marinblå dubbelknäppt kofta ffrån Stockhlm och en vit tee från 365 sunshine. Tillsammans gick kalaset på drygt 1100. Kanske inte så mycket kap direkt, jag är så dålig på att shoppa smart. Men Christoffer shoppade smart. Jag menar, en jacka som kostat 2000, nedsänkt till 995, och med den turen han har var det visst nedsänkt 30% till kom man på i kassan. Uj, jag säger då det! Man fick träffa på Christine och Helmer [Helmöör]^^ också, och allt blev en riktigt rolig sörja. Kalasigt!

BY THE WAY! Ni som sett The Happening vet att innan alla tar självmord stannar alla upp. Så var det på t-centralen idag. Inget skämt, jag trodde seriöst vi var med i en skräckfilm!? Men nehe, det var visst bara ett litet facebook-påhitt! Kul va det!

Nu ska jag styra mina steg mot Elin. Återigen en mysig lördagskväll tillsammans med den damen, tänk vad bra man har det! Sinnesjukt! Puss på allt! <3

/ ida

Kommentarer
Postat av: josefin

vadå facebookpåhitt?????

2009-01-31 @ 17:47:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Philip

NAE!? Åh, jag har alltid velat vara på T-centralen när de gjort så. Det är så tufft!

2009-02-01 @ 16:51:28
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: jag vet... det är därför vi är syskon... vi båda är pain in the ass :)

2009-02-01 @ 19:17:50
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0