breathing your love.

Provet på Egypten tog mig 5 minuter att göra. Säkrade ju 7 poäng på bara första frågan. Känner att detta verkligen kan ge mig ett mvg. Om inte annat ska jag njuta av kursen. (Så jävla internt)

Jag lekte med lera på bilden och jobbade på med min salong i miniatyr. Den blir riktigt tjusig(?). Dock gör alla (läs Sara) alltid mycket finare än mig. Fan.

Hade en herklippning på kundpasset. Han var ful och jag kunde inte göra så mycket åt saken, klippte mest av nån centimeter. Jag gör inte underverk you know. Skämtosido.



Nu kommer en liten rolig sak!
Jag är ledig imorgon!
HAHAHAHAHA!
Alltså, temadag?
Föreläsning och mode & trender från 10.15-14.30?
Du får kedja fast mig om det ska inträffa.

puss / i


Kommentarer
Postat av: Snutte...

Mhm, skulle valt frisör som jag tänkte från första början...

2009-01-21 @ 19:57:17

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0