good luck.

Efter provet (som gick jättebra?!) våldgästade Christoffer mig och jag klippte herrn. Så nu har han ingen småstadsfrisyr längre (host) hee hee! Skämtosido^^ Sen poppade vi popcorn och tittade på "Taken". Andra gången för mig, lika bra som första gången. Ruggigt bra film, iskall! En plankstek senare kom Andreas och hämtade Christoffer, så nu är jag alone. Jag ska dock hämnas på herrn imorgon då det bli mys med Elin. Ska bli riktigt skönt att träffas ordentligt. Sen skadar det inte att thai, mys och prat står på schemat heller.

Nu ska jag poppa popcorn (för andra gången idag) och se på Let's dance. (Let's dance, paraparaparapaparapaparapapapaaaaaaa)

puss / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0