happy girl.

Angående föregående inlägg vill jag såklart rätta mitt ordval. Jag menade såklart inte pilsk, utan bitsk, men jag tror jag var så upphetsad av min bitskhet (läs pilskhet?) att jag inte visste vilka ord som flög ur mig. Nåväl, jag var bitsk! That's it!

Ah! Jag är by the way lite rädd, nervös så att säga. Men nu jävlar!
 
Efter en näve dillchips och ett samtal med Christoffer är jag nu redo att inta Duveholmshallen för lite utveckling med unga gymnaster (läs lekledare för irriterande snorungar) ^^. Min egen träning hoppar jag idag då ledare och gymnaster uteblir. Därmed kommer jag spendera min kväll med de tre T:na, tacos, telefon och trafikteori!

See ya, don't wanna be ya!


I'm a happy happy girl, with a happy happy smile
(en gammal slagdänga från den gamla goda tiden)


 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså så jäkla skickligt att du har exakt samma pose på den här bilden som på den om hantverksstipendiet! I luften och allt - jag är impad.

2009-01-29 @ 17:03:07
URL: http://www.bejoproduktioner.se/bejosblogg

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0