having more fun.

Imorgon blir det en shoppingvisit i den kungliga huvudstaden med Christoffer. (Ska försöka att bara nämna hans namn en gång i detta inlägg eftersom det verkar störa endel) Vi har bestämt att vi ska gå sakta, inte flänga runt och se ut som vi vill, jag menar det är ju Stockholm? Haha!

Han (väljer ett tvättäkta pronomen istället för substantivet) ska sova över här men jag har också planerat in popcorn och en sjuk bra film, The happening. Dock blir det kanske jobbigt om herrn inte sett den men tanke på att jag är skapligt bra på att avslöja allt. Nåväl, the popcornmästare of the popcornmästare kommer i alla fall laga det godaste popcorna som kompensation^^

Lördagskvällen ska spenderas med min bästa vän (får jag säga Elin eller ska jag undvika alla sorters omtycka personers namn i den här bloggen?) och det blir till att hämta någon form av mat och förtära den tillsammans med mycket prat och mys. Kanske en beckfilm, lite gamla slagdängor och högklackade skor kan få kvällen att ta fart. Kärlek på det!

Nu signar jag ut, slut!

xoxo.


Kommentarer
Postat av: josefin

älskar dig min syster :) skit i alla mojebarn som inte har nåt liv och bara ska kommentera negativt. idioter är vad dom är!

2009-01-30 @ 20:44:38
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0