like you a lot lot.

Fredag
och en tung(?) skolavecka är slut. Höhö! Skämtosido, nästa vecka blir det 3 dagar i skolan? HUA! Man kan ju hoppas att Kjell har fixat APU-plats så jag får komma tillbax till verkligheten.

Dagen kommer spenderas i ett skapligt skönt tempo. Det kommer bli film och popcorn tillsammans med Christoffer, ett som är säkert. Han ska bara göra sitt matte C-prov först. Höhö! Jag har varit en hejare på att peppa honom, eller snarare tvinga honom^^ Han kommer tacka mig när han säkrar sitt G;) Som ni kanske läst tidigare avslöjade jag visst herrns svagheter för matematik (ig i matte b) men jag vill bara skryta lite lagom och säga att herrn säkrade ett mvg i svenska B, så ni vet. Det tycker jag är duktigt! (Sa jag för mycket igen nu?) HÖHÖ!

Idag har vi by the way varit tillsammans i 3 veckor, haha! 3 veckor är det längsta förhållandet jag haft sen jag gick i 3:an. Klarar jag av dagen har jag slagit rekord. Se på fan! Jag börjar bli bra på det här;)!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0