lovegame.

Jag övningskörde till Norrköping, och tillbaka hem! Och i Norrköping! Mamma höll knappt i sig?! Big step^^ Angående ärendet i skolan så fick jag mer klarhet i både kort fest-momentet och klassisk dam-momentet så nu känns det i alla fall som att ödet ligger i mina händer.

Hela eftermiddagen har jag varit skapligt seg så har slötittat på Top Model Canada och käkat en och en annan godisbit. Tänkte plugga lite trafikteori innan det blir middag. Sen ska jag övningsköra till stan (lång bit va?) och hämta Christoffer vid bussen. Sen ska vi inta Specce för att fylla på min godislåda som plötsligt tömdes! Kommer vara skapligt surt imorgon bitti när jag behöve gå upp tidigt för körlektion och Christoffer får fortsätta sova! Fan för han, svin! ^^

PussPuss/ i


Kommentarer
Postat av: amanda

fin blogg :)

2009-01-25 @ 17:56:28
URL: http://baramanda.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0