maybe say hi.

Nyårsafton började i katastrof. Jag och Elin var hos mig där inget vatten fanns, strömmen gick och jag råkade välta Elins vinflaska. Detta resulterade i vin över hela golvet, över händerna, blod på elins händer och som sagt inget vatten. Bra där.

Det fortsatte i alla fall och tillslut kom vi till Sanna där middagen var utsökt och sällskapet likaså. Mycket trevligt. Jag och Elin drog sedan vidare till Ola där jag träffade min kära syster Malin, mycket angenämt.

Sedan blev det stan och tillslut hade man sällskapet man ville och då var såklart kvällen fulländad. Vi åkte hem redan vid ettsnåret men det räckte gott och väl, som sagt, kvällen var fulländad.


Dagen har bestått av bakismat från mc tillsammans med Malin och hennes brudar, men jag kände mig genast som en av dessa brudar^^. Det var mycket trevlligt. Sen blev det en promenad hem i den friska luften. Ska strax iväg till mormor och morfar och duscha, jo för som jag sa, i detta hus har vi inget vatten. Kul.


Wish I could keep you much longer.

puss/ ida


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0