pokerface.

Dagens träning var full av lek, prat och choklad. Sånt gillas^^
Dagens körlektion blev konstaterandet av att jag behöver glasögon.
Dagens godaste var thaimaten till lunch och hemmagjord thaimat till kvällsmat.

Christoffer säger att jag måste sova? Alltså, jag förstår inte alls vad han menar, jag ska ju bara upp 6 imorgon? Tussen då?^^ Raoorw!

Morgondagen kommer bestå av ett prov på Egypten i kultur & stilhistoria och det träliga är att Christoffer kan mer än mig? Kan ju alltid skriva hans mobilnummer på frågorna jag inte kan (typ alla) så kan Monkan ringa och få rätt svar...

Morgondagen kommer fortsätta med bild & form där jag återigen kommer glömt allt vad skala innebär och försöka göra pillergöra, dvs. små frisörstolar i skala 1:50... jag har inte det bästa tålamodet, bör nämnas.

Morgondagen kommer fortskrida med hemmagjord thaimat till lunch, bäst hittils!

Morgondagen kommer fortsätta med kundpass då jag säkerligen kommer få ta hand om nån hjälplös stil & trend/frisör 1:a som promt ska ha löshår i en hopplös färg som bara inte går att få i samma nyans?

Morgondagen kommer bli lång. Skönt att Amanda ska ta bilen, så man slipper tåg på morgonen, alltid något!
Nej nu måste jag pinkulera innan jag motvilligt signar ut, slut.


puss / i


Förra onsdagens mysoutfit, kan nämnas att det var då jag senast var i skolan.
Låter värre än vad det är.
^^

Kommentarer
Postat av: anonym

det finns bara en tussa och det är inte du...

2009-01-22 @ 19:39:07
Postat av: anonym

det finns bara en tussa och det är inte DU.....

2009-01-22 @ 20:06:25
Postat av: Anonym

???

2009-01-22 @ 21:09:58
Postat av: Anonym

???

2009-01-22 @ 21:16:24

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0