retro sneakers lost in space.

Har engagerat mig i mitt liv ett tag. Fixade med min gesällplanering och mitt livs schema fram till maj. Känns bra att det nu är utskrivet. Om jag bara följer det så kanske allt inte går åt pipan ändå. Ska klistra in schemat i loggboken och en kopia i kalendern, alltid bra. Skrev också ut bilderna från igår på modellerna. Kort fest-momentet och klassisk dam-momentet. Ska skriva lite synpunkter runt dem också, men min lim är slut så kan inte limma mer. Stackars mig!

Har klippt av Hanna Johansson håret också. Det blev så [utahelvete] snyggt! Är riktigt riktigt nöjd med vad jag åstakommit. Lätt sluttande page framåt som kan läggas i en mjuk stilren look eller en busig och tuff look. Bara att välja! Snyggt blev det, och nöjda blev vi.

Nej men nu hörrninini, nu väntar duschen för min del, och speciellt mitt hår. Skulle egentligen klara en dag till, ingen skulle se det eftersom jag planerar att ha uppsatt hår imorgon, plus att jag ändå har träning imorgon, men nu har jag redan bestämt mig, that's it. (Vem diskuterar jag med?)

Som belöning för att jag tvättar håret (fast jag inte behöver..?) ska jag käka popcorn.?
puss / i


random bild på nåt jag inte hade på mig idag... men vad spelar det för roll?

Kommentarer
Postat av: josefin

"random bild på nåt jag inte hade på mig idag... men vad spelar det för roll?" klockrent :P

2009-01-26 @ 20:27:46
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Hanna

Exakt! Mycket nöjda blev vi. Damn you're good!!

2009-01-27 @ 21:44:49
URL: http://www.bejoproduktioner.se/bejosblogg

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0