nåväl.

Dagen har bestått av att färga Elin, klippa Annelie och klippa Hönas lugg. Sedan drog jag och Elin vidare till Mc där vi var värda lunch, ansåg vi själva. Sedan drog vi vidare till träningen och tränaren kommer 2 minuter innan vi börjar, och resterande x antal minuter efter starttid. Kul. Jag säger bara det, att jag börjar fan inte köra styrka förrän laget kommer i tid, mitt krav. Nåväl.

Mupp-bussar på söndagar resulterar i att jag får längta en aning till efter herr C.
Det blir till att träffas imorgon. Längtar.

Nåväl. Jag är helt slut i kroppen trots att jag bara körde fristående idag, illa.
Jag ska i alla fall göra min söndag till en mysig en.
Jag är ju ledig imorgon så därför ska jag förtära popcorn och isvatten.
Som sagt, det är att vila!

Puss!




Kommentarer
Postat av: tränaren

klart du är helt slut eftersom du inte kör styrka hahahaha

2009-01-11 @ 18:47:01

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0