take a chance.

Gårdagen blev väldigt lyckad. Vi styrde våra steg till Specce där vi inhandlade diverse ting till min godislåda, lista ut resten själva. Sen skulle vi se en film som verkade jätteintressant, fan alltså! Vilken besvikelse! Så vi kollade på Beck - Advokaten istället men som sagt, jag och filmer jag redan sett är ingen bra kombination, jag håller liksom aldrig käften!?

Imorse ringde klockan 7.15 för min del, men inte fan för Christoffers del. Men jag hämnades lite när jag kom hem från körlektionen. Jag är ingen gullig flickvän som smyger fram och viskar god morgon, nejnej, här öppnar man dörren med en smäll, tänder lampan och ropar "Nej nu är det dags att gå upp!" Jag är så trevlig verkligen...^^

Nu ska jag plocka undan lite, ett tappert försök till städning.
puss / i


hahahahahaha den här är helt nytagen, från igår, verkligen! ^^
karln kommer skjuta mig när han får reda på det här!
haha, söt ju! ;D


 


Kommentarer
Postat av: systeryster

ni verkar vara ett perfekt par, lika stolliga^^

2009-01-26 @ 15:54:07
URL: http://älskarminsyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur länge har ni varit tillsammans nu? 3 veckor och 3 dagar? vore kul om du kunde skriva ett inlägg där du mer beskriver dina känslor till boyfrienden .. kram

2009-01-26 @ 19:04:45

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0