givande dag.

Jag är klar med everything! Och jag tänkte ta tillfälle i akt att tacka min kära syster som trots 8 böcker att läsa kan ta sig tid att hjälpa mig och rätta mina "gulliga" fel som jag dock själv inte anser är speciellt gulliga utan snarare patetiskt inkompetenta.

När jag nu varit så duktig kanske ni tror att the big belöning ska komma, men nej.
Eller, jag kanske ska äta någonting eftersom min enda förtäring idag har bestått i choklad.
Jag tror pizzan från igår håller i sig.
Jag åt upp allt, för första gången.
Elin var jättestolt, tills jag råkade avslöja att det var en barnpizza.
Behöver en duscha också, har liksom inte ens klivit upp än.

Klockan 19.30 bär det av till Rosies avskedsfest/födelsedagsfest.
Måste dock hem tidigt för det blir 06:58-tåget imorgon.

Nu behöver denna dam duscha, fixa sig och sedan äta!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Det tog inte så fruktansvärt lång tid, typ ingen tid alls eftersom min spinningscykel har extra hjul som gör att den rullar snabbare. :)

2009-01-07 @ 18:04:05
URL: http://mpw.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0