alla goda ting är 13.

Viktiga saker jag måste göra innan onsdag!
Numero 1 -  Lägga ihop 1+1 för sista gången.
Numero 2 - Dricka ett glas aceton och skriva en uppsats om biverkningarna.
Numero 3 - Ta 21 stycken p-piller på en dag och har en rolig dag.
Numero 4 - Spraya mig själv i ögonen, bara på skoj.
Numero 5 - Limma ihop händerna med nagellim.
Numero 6 - Tvätta alla myskläder på torsdag!!!
Numero 7 - Sätta om klockan 3 timmar senare och leva efter den tiden.
Numero 8 - Poppa 9 perfekta 3-packs popcorn och ha popcornkrig med grannarna.
Numero 9 - Göra en låt om sega råttor och fibrer.. blir årets sommarplåga.
Numero 10 -  Dricka 314 glas saft (OBS! Äkta jordgubbssaft!!!)
Numero 11 - Dränka alla växter i huset.. dom har sagt sitt.
Numero 12 - Moppa taken.. om jag får tid.
Numero 13 - Locka fingrarna med locktång, kan bli en rätt cool effekt.

Jag ber om att få buga & bocka och därmed tacka för mig.
Jag signar ut, slut!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0