arms around you.

Igår efter jag skjutsat och haft mig cyklade jag till Hanna och sen drog vi ner på stan. Det blev en förvånansvärt trevlig kväll för att vara i Katrineholm. Jag blev riktigt positivt överraskad och det ska göras om. Dock känner jag kanske inte att denna nästa gång ska vara ikväll^^ Vila tack!

Tog en sväng till factory med mormor och morfar. Det enda jag kom hem med var pengarna som jag åkte dit med. Det är inte alltid man gör det så de tackar vi för! Ska nog käka middag hos mormor och morfar också, så slipper jag vara påhittig och komma på nåt själv eftersom jag är ensam hemma till på måndag.

puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: haha, alltid mer-flaskan ;)

2009-07-11 @ 17:36:34
URL: http://etalvis.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0