beautiful life.

Gud va skönt det var att kunna sova utan att behöva bry sig om håret. Jag kunde ligga hursomhelst utan att de kändes någonstans, och jag behövde inte vara orolig för om det blev tovor i fästena. Uj, en liten frihetsskänsla glimtade till ska jag erkänna.

Snart ska jag åka iväg och käpa lotion. Vilket ärende!
Sen ska jag inhandla vetemjöl för mamma har bett mig baka.
Bullar ska det bli. Jag funderar på att göra de i normal storlek.
Jag brukar annars ha en tendens till att göra de för stora.
Jag skojar inte, de blir väldigt stora.
Tanken har slagt mig att jag aldrig orkar en hel då.
Så jag ska nog satsa på normalitet denna gång.

PUSSHEJ LEVERPASTEJ!


Kommentarer
Postat av: josefin

ååh ida, kan du inte frysa in en påse till mig, med bara ett par, typ 5 stycken, som jag kan få när ni kommer till mig snart! vill ha!

2009-07-08 @ 12:40:22
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0