ljudet av ett annat hjärta.

Hittade ingenting på Dahlströms. Kanske det berodde på att jag kände mig sjukt stressad. Jag verkligen ogillar när expiditen står och kollar och typ väntar på att man ska välja något? Aaah! Jag måste väl få kolla i alldeles egen takt i lugn och ro. Helt ensam i butiken va jag! Kände ju direkt att det här kommer aldrig fungera^^

Hittade ingen tidsbokningsbok heller. I alla fall ingen bra med mycket plats! Jag vill ha en sån där brun som jag hade typ förra året. Men nej de kommer in vid jul? Men hallå? Jag börjar 1 september? Mah!

Det jag faktiskt hittade var ett påslakan på Hemtex. Haha! Det skulle jag inte ha, men de va rea på ett som verkligen var i min stil. Höhö, jag älskar påslakan! Det är ju bara så fint och fräsch att krypa ner och sova om man får göra det i beiga eller blårutiga påslakan, typ. Ah, ack så fint ^^

Har rensat bland alla mina smycken idag också. Eller ja, rensa va väl att ta i. Slängde typ ett ppar örhängen och ett trasigt halsband eller nåt. Jag kan verkligen inte slänga. Det finns ju så mycket minnen bakom alla dessa fula smycken som jag aldrig mer kommer använda^^ Passade på att rensa bland sminket också. Så nu har jag ordning på det i alla fall. Ska ta och damma av lite innan det blir att dammsuga för det här är inte roligt. Råkade kliva i popcornskålen som stod på golvet, och alla kärnor ligger över hela golvet, måttligt obehagligt!

Bug & Bock / Ida

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0