manly men.

Det blev till att klippa pappa och Josefin alldeles nysses.
Pappa är som ett barn och va tvungen att kolla på film samtidigt.
Det resulterade i mycket skratt och svårare klippning.
Dock blev de fierce as always!

Imorgon ska jag möta upp my fierce friend Philip som jag inte träffat på evigheter känns det som (12 juni studenten). Vi ska hetsshoppa (läs Philip ska) och jag ska vara hård och iskall! Lyssna noga nu, Philip ska bjuda mig på fika!? Och ja, jag får ta både något drickbart och ätbart!? AAH! Detta har inte skett på 3 år då jag varit den rika och Philip den fattiga. Vad händer med dagens samhälle? Okej, kanske är det för att Philip jobbar och jag inte börjar förrän 1 september, men wtf, jag ska bli bjuden på fika!? Vi ska också köpa med oss mat till hans salong och det ska bli riktigt kul eftersom jag inte sett den, men jag känner på mig att den kommer vara så jävla snygg! Inspiration till min egen också:) Klockan 13 ska vi mötas, my fierce friend and I! <3

Nu ska jag gå till Ica och inhandla kvällens nödvändigheter, tolka det hur ni vill! PUSS!




Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: haha =D kul att du är med.

2009-07-21 @ 23:14:21
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Du blev utvald till veckans blogg, bara att sätta fart att fiska röster så att just DU vinner! ;)



http://etalvis.blogg.se/2009/july/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment



Med vänliga hälsningar,

Emelie Talvis.

2009-07-22 @ 01:24:53
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: jannas

men ojoj, dagens samhälle har verkligen förändrats, philip bjuder på fika! WOWOWOWOW

2009-07-22 @ 15:37:45

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0