mitt sommarlov.

15.20 hämtade jag Jessica och det blev raka vägen mot Eskilstuna. En nybränd skiva bjöd på mycket underhållaning och väl framme blev det ett skönt dopp. Sedan blev det lite hopp & lek på träningen innan vi fick ett spontanryck och sprang ner (ja Lotta, jag Ida Plantin, sprang!) till sjön och hoppade i, ja, med träningskläderna på ? Hur skönt som helst! Sedan rullade vi oss i sanden och lekte som om vi vore barn på nytt. En mycket rolig eftermiddag/kväll och det skrek sommarlov om hela mig, living the dream.

Imorgon ska jag sola & bada. Var vet jag inte, med vem vet jag inte. Det är sånt som löser sig. Om inte annat åker jag själv någonstans, så farligt är det inte. En bra bok och musik i öronen känns allt som vanligt. Blir dock lite pensionärsvarning på badandet, typ... kliver i, plaskar... kliver upp. Även fast man vill va i och leka och skvätta som ett barn, men nej.. vem ska jag skvätta på. Nåväl.. allt löser sig!

jag tar ett steg framåt, ett steg bak,
ett steg vänster och känslan kommer tillbaks,
lite packad men inte dyngrak,
jag rör mig på govlet och känslan kommer tillbaks!

PUSSEN!



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0