save yourself.

Saras hår blev riktigt cute! En mjukare rocka billy-lugg och lockar, plus en leopardsjal med rosett vid luggen. Riktigt sött! Sen lånade hon min snygga jeansväst med nitar på. Hon blev fierce!

Nu tror jag att jag ska ta ett fotbad och samtidigt försöka rädda dessa förstörda händer. Rivsår överallt, trasiga blåsor och smutsiga naglar. Så mycket får man för att hjälpa till med häckarna! Ska fan ha handksar när jag fortsätter imorgon! Nåväl, ska väl tappa upp (varför heter de tappa upp, som att jag tappar vatten? Jag fyller ju medvetet baljan?) vatten i en balja nu och börja känna mig som en människa igen. Men...

Nej, först ska jag plocka undan lite snabbt här.
 Klarar inte av att börja rengöra mig själv om det här ser ut som fan!

ADJÖ!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0