seg råtta.

Ditt namn? -  Ida Jenny Plantin
Födelseår? - 1990
Hur lång är du? - 173 cm hög!
Dina första tankar när du vaknar av väckarklockan? - 2 skott i huvet!
Är du hungrig? -  ofta för hungrig!
Vad är du bra på? - jag är som lotta, jag kan allt förutom att åka slalom!
Har du några husdjur? - nej!
Vem vet mest om dig? - jag själv såklart.
Vad vill du ha just nu? - just nu? mat.
Har du körkort? - oh yes
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - julia
Pepsi eller Coca cola? - coca cola!
McDonalds eller Burgerking? - Burger King for the win
Sjunger du? - om jag gör
Vad har du för skostorlek? - 38/39
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? - men neeä!
Vill du gifta dig? - ja tack
Kommer du överens med dina föräldrar? - absolut
Din hårfärg? - isblond
Skorna du hade på dig idag? - vita tygskor
Kläder du har på dig? - jeans & randig tröja
Hur svarar du i telefonen hemma? - hej det är ida
Hur svarar du i mobilen? - hallå?
Sov du ensam inatt? - japp
Vad gjorde du kl 08.00 imorse? - soov
Vad gjorde du för 15 min sedan? - dega!
Vad var det senaste någon sa till dig? - jag skrattade åt mig själv:S gills de?
Godaste glassmaken? - gammeldags vanilj eller choklad
Vad ser du om du tittar till höger? - kuddar
Vill du ha barn? - joodå
Längtar du till din nästa födelsedag? - njaej, inte så värst, klarar mig so far.
Är du snäll? - kan hända
Är du blyg? - ibland kanske
Har du bråkat med någon idag? - inte en jävel
Är du sugen på något just nu? - nja, lite mat skulle ju kirra dödskönt i kistan..

hej jag har tråkigt och är lagom trött & seg!


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: och din dans på scen ;) och pryda statyn med godis ;P haha!

2009-07-11 @ 18:19:25
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: haha ja, det också! ;) gud..

2009-07-11 @ 21:23:37
URL: http://etalvis.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0