so numb.

Det bar iväg till Vilsta för lite hopp & lek. Jag (idioten!) glömde ryggskyddet så det blev inte mycket seriöst gjort för min del. Vill inte riskera något och hoppa för mycket, känns ondöigt. Lekte några hopp och så hjälpte jag Malin & Anna i Gymmix med deras nya fristående som jag fixa ihop musiken till, så gjorde ca 40 sekunder av friståendet. Sedan sprang vi ner och badade i regnet och simmade mot strömmarna och hoppade från hopptornet!


Sedan styrde jag, Elin & tvillingarna till 7eleven där det blefv "körv". Mycket skratt blev det på hemresan då elin styrde och jag skötte pedalerna. Elin visade vad man kunde göra i andras bilar (burp!), jag flagade pärlsocker och så sjöng vi Patrik Isaksson i falsett.
Elin - Varför umgås inte vi fyra?
*Garv!*

Väl hemma och nyduschad sitter jag och tittar på So you think you can dance och ska snart gå och poppa popcorn hade jag tänkt! Ja, det är tredje dagen jag tänker moffa inom loppet av tre dagar, so what? Det är ju sommarlov? Sen är de höstångest? Sen vinterkyla? Och sen vårmys? Finns alltid en bortförklaring till att moffa! PUSS!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0