start of something new.

Ringde precis ett samtal till Montlé och jag fick svar på mina frågor. Nu blir det frukost innan jag kör gasen i botten mot Norrköping och Monté och fixar och trixar med startpaket till salongen. Så... det är vad min dag har att bjuda på.

Under eftermiddagen ska jag klippa Daniel och eventuellt färga Karro.

Nej nu kurrar det något kolosalt i magen.
Men vi hörs när vi hörs.
Vi ses när vi ses.

PUSS!

kulig bild.
min pik mot folk som har leggings som byxor.
hö hö, så snyggt.


Kommentarer
Postat av: Eric

Heej! Jag lär inte ha någon bloppis ( har inget jag vill sälja, mohahah! ) Men skorna är köpta i sthlm i någon liten affär på götagatan. Minns ärligt inte vad den heter....var dock en affär för tjejskor x) men vafan....det hindrade ju inte mig från att köpa dom! /E.

2009-07-23 @ 11:45:02
URL: http://ericthegreat.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0