svar på frågestunden.

När du tog dem där fina bilderna och hur blev du kontaktad?

Bilderna tog jag 17 juni tror jag, och fick det i studentpresent. Hanna Maxstad är en sjukt härlig människa och duktig fotograf, det är nog bara att kontakta hennes mail angående frågor och bokningar. ([email protected])

Allt bra??

Det är alla tiders!

Din favoritmat?

Grillat... och spagetti & köttfärssås, det funkar alltid ju^^
Din absoluta drömresa?

Finns så mycket, men vill tillbaka till Thailand, men sen lockar Brasilien, Sydafrika & Los Angeles. Grekland är också ett resemål jag inte skulle tacka nej till!
Har du eller har du haft något djur?

2 guldfiskar, som dog! Min kusin la ner wingummien i skålen...
Favoritgodis?

Det blir nog choklad, sen är jag mer chips/popcorn/ostbågs-tjej!:)
Bästa låten?

ÅH! Det är för många. Är en periodare med låtar så just nu är det i princip allt med Ne-yo och då speciellt "mad" & "make it work" men så är det också "stuck with each other" med Shontelle & Akon. Den ultimata balladen är dock Elisa - Dancing, den är helt otrolig! Dock sitter jag också och lyssnar på 90-tals musik nu för tiden, dösköna låtar^^

Nånting du tycker om hos dig själv?

Att jag är lättsam och har lätt för att skratta. Jag älskar att få andra att skratta och må bra!
Nånting du tycker mindre om hos dig själv?

Att jag kan ha ett jävla humör. När jag är tjurig tar jag tyvärr ut de på fel saker och de drabbar ofta mina vänner & familjen. Tyvärr... när jag är på dåligt humör.. då är jag på dåligt humör. Dock är ja ju desto gladare när jag är glad^^
En film som får dej att gråta?

Jag gråter till Emil i Lönneberga.. så? Det säger väl allt^^ Jag gråter till Titanic, The Notebook, The Guardian... eller vafan, alla filmer jag ser för fan! Finns alltid ett tillfälle att fälla en tår^^


Kommentarer
Postat av: josefin

du glömde vår kanin Caspar på husdjursfrågan:/

2009-07-18 @ 08:22:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0