we got to make it work.

Är lite lagom hyper nu skulle jag vilja påstå. Har sprungit upp och ner för trappen mellan datorerna för att jag håller på och skriver ut flygpblad i samband med salongen. Och så skickar jag mail emellan och så glömmer jag bifoga filerna och det ser jag när jag kommer ner så då får jag springa upp och göra om allt igen, plus att jag var tvungen att göra om hela flygbladet för att teckensnittet inte fanns på datorn där nere. Suck.. sa jag hyper?

Tänkte ju ha en lugn kväll med dipp & grönsaker ikväll, men det får jag göra imorgon. Ikväll är det verkställandets kväll. Har pimpat min kalenders framsida med bilder på mig, såklart. Är man självgod så är man^^ Nåväl. Har också pillrat på en liten överraskning jag inte kan skriva i bloggen än så länge, men en viss person kommer få sig en överraskning inom en snar framtid. Haha, nu hoppas alla mina vänner på att det är doom som ska få överraskningen!

Samtidigt som jag är helt hyper och verkställer saker och ting lyssnar jag såklart på Ne-yo!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: JOnnA

Du vet att du behöver en personalliggare va :) tänkte på díg idag när jag såg våran på jobbet för där står det: för restaurang & frisör yrken :P haha =)

2009-07-12 @ 19:57:14
Postat av: ida

jadå jonna, ja vet ;)

2009-07-13 @ 00:16:11
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: Jonna

Bra, ville bara säga det :) tänkt på min frisör när jag såg det ;)

2009-07-15 @ 16:23:11

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0