get it to you.

Imorgon ska jag ha tre klippningar på salongen för att prova hur det känns, plus att få jobba tillsammans med Anita som då kommer bli min anställda. Det ska bli trevligt. Har en klippning hemma efter också, för att det inte passade mitt i Anitas lunch, men klockan 11 befinner jag mig på salong Hårverksta'n.

Vid 15-tiden kommer Malin hem från jobbet och då drar vi till Norrköping en sväng. Det blir lite shopping i Ingelsta (för Malin, jag får inte för mamma^^) innan vi återvänder till Katrineholm igen.

Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen och sen är det ju So you think you can dance också, det får man ju bara inte missa alltså, yey!

Puss!

en klassiker^^ <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Åsa

Får o får men du behöver kanske inte köpa en randig tröja, kan ju vara roligt att ha lite kosing när du kommer till Bournemouth o ska shoppa loss Kram Mamma

2009-06-24 @ 09:35:36

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0