hej här kommer segertåget.

Gårdagskvällen blev riktigt lyckad och jag hade riktigt roligt.
Jag klippte för första gången på fyllan och jag tackar Olle för att han ställde upp. Jag har alltid velat gjort det. Jag kan säga som så att för att klippa på 5 minuter med alkohol i kroppen blev det väldigt bra, men om jag ser frillan idag kanske jag önskar jag vore död^^! Haha, jag gillar också att Rüdén skulle va med på ett hörn och klippte skitkort på ett ställe, gillas skarpt! Dock klarade jag av att lösa Karolinas problem, även fast man druckit, det tycker jag var starkt jobbat!

"Okej? Vadå okej? Det är ine okej, det är lite halvtaskigt faktiskt" Olle Larsson

Bilder från gårdagen kommer!

Ikväll bir det mys med Mallaballa. Vi ska grilla kyckling och ha pommes, sallad och beeearnie till! Sen ska vi käka jordgubbar till efterrätt. Sen blir det dipp & grönsaker till 2 filmer. "I taket lyser stjärnorna" och "Ondskan" och NEJ jag är inte född igår, jag har sett Ondskan, men Malin har inte det och jag tycker det är ett måste att se den!^^

PUUUSSS!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0